Известие

Collapse
No announcement yet.

155 Съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 155 Съвет

    Здравейте !!! Мисля да взема една 155 2.0 '97 набор искам да се допитам до Вас за какво да се оглеждам ... най - честите проблеми и т.н Ще съм ви много благодарен ако ми дадет съветИ



    Alfa Romeo - Gift From The God
    Last edited by RestInShit; d.m.y г., 00:34.
    Alfa Romeo - Gift From The God

  • #2


    първо провери хубаво за набора се е малко съмнителен
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Гледаш си всичко като на всяка кола без значение на марка и модел примерно Прекъсване при палене или неравномерен празен ход.Течове на масло или антифриз,Луфтове в окачването амортесьорите и управлението. Равномерност на износване на гумите .Ход и твърдост на педалите на спирачката и съединителя -не трябва да са нито много твърди нито много меки .Скоростите как са лесно ли влизат има ли луфтове по скоростния лост и такак на татък .. Ако колата е на газ проверяваш как работи и на газ и на бензин .По външния вид същите общи положеня както при другите коли - следи от удари пребоядисване различни отенъци на боята.... По интериора също гледаш дали всички копчета и дръжки както вътре така и вън работят ли, работи ли климатика ,съответно светлини и др такива .

      Естествено кола втора употреба без забележки няма но пък според забележките може да се прави коментар на цената ...диагностика в сервиз за по обстоен преглед е от голяма полза понеже става ясно какви разходи трябва да се направят за отстраняване на някой евентуален проблем .....Успех с покупката .
      155 е един добър избор сравнително по евтина подръжка много добра динамика голям багажник особено произведените в последните години на модела доста бъгове са поизчистени там....Ако нещо конкретно те интересува питай ще ти отговоря
      sigpicAlfa 155 2.0 16v

      Comment


      • #4
        Колегата по-горе е изчерпал въпроса.
        Добър избор, поздравления. Успех
        АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
        FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

        Comment


        • #5
          Абе, кола грабне ли ти окото е като жена....връщане назад няма
          Не съм сигурен дали 97г. още ги пройзвеждат....мисля че модела се прави до 96г. вкл.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Има и от началото на 97-ма.Мисля че някъде до към средата на 97 се правеха и после от началото на 98-ма идва 156.
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #7
              Eто как стоят нещата според wikipedia Timeline

              1992: 155 launched
              1993: Grill changed from flushed to recessed
              1994: 155 Silverstone introduced to the British market, 155 Q4 and turbodiesels to some markets
              1995: New "widebody" series 2 155 launched with wider track, initially only with 2.0 16v engine. Quickrack fitted
              1996: Widebody with 1.8 16v engine introduced
              1998: Production ends
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #8
                скромен съвет от мен,

                ориентирай се към мотор 2.0 8V, не искам да обидя колегите с други мотори, но за този съм чувал доста и то само хубави неща

                добър избор за 155, успех и дано си намериш бързо, че аз моята близо 5 месеца я търсих
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Колегата се е оринтирал пак към 2.0 но 16 винтила, който е по капризен и чуплив от 8 клапановите...но е по бърз, мощен и еластичен.....
                  п.с. само да не почне спор за 8 и 16 клапана!!!
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    и по нов
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Колегата се е оринтирал пак към 2.0 но 16 винтила, който е по капризен и чуплив от 8 клапановите...но е по бърз, мощен и еластичен.....
                      п.с. само да не почне спор за 8 и 16 клапана!!!
                      извинявам се за спама, но не съм съгласен че 2.0 16v е по-капризен и чуплив...при добра поддръжка е ок, имал съм щастието и 155 2.0 8v да имам
                      АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
                      FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Xman Покажи съобщение
                        извинявам се за спама, но не съм съгласен че 2.0 16v е по-капризен и чуплив...при добра поддръжка е ок, имал съм щастието и 155 2.0 8v да имам
                        Да...винаги всичко опира до това, как е подържана!
                        Спора е излишен
                        Имам двама приятели и двамата големи марлячи)
                        ...единият е 2.0 8 винтила, а другия с 2.0 16 винтила
                        та мисълта ми беше, че този със старият мотор издържа по дълго при еднаква немарливост.
                        п.с. момчето иска съвет за какво да наблегне при огледа, ама ние както обикновено се впускаме в друга дискусия!
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          Провери термостата - 99% не работят! Ако големият маркуч, който отива към радиатора се затопля малко след като си запалил колата значи предвиждаш още стотина лева за смяна!
                          Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                          Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                          "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                          When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                          Comment


                          • #14
                            Нека си купи момчето новата 155... Купетата са им доста изчистени от разните недомислци в първите години от производството... Твърдение, породено от практиката... А за двигателя - да си приготви 1000лв за масла, филтри, ремъци, ролки, свещи, (кабели ако се налага), термостат най-вероятно, ремонтен комплект вариатор (или направо нов) и ще усети силата на 16V двигателя... Ако си го пази и не го държи над 6000об. прекалено дълго време няма да има особени проблеми... Пък ако му създаде ядове - в мобилето е пълно със 155 16V на части
                            Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                            Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                            Thank you, VFTI, thank you!

                            Comment


                            • #15
                              zdr

                              Вземи си едно голямо ТД. и пускай димки насам-натам.
                              Хаха...................
                              sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                              http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                              !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                              Comment

                              Working...
                              X